Bert <3

denna helg har nog inte varit så händelserik än, igår var jag på ledarmöte efter skolan sen åkte jag hem och spenderade kvällen med mamma film och chirre. Skulle egentligen till stan men jag orkade inte det halsen sved och huvudet dunkade och jag kände mig allmänt seg.
Idag har jag vilat upp mig och sen vid fem kom annorna till mig och vi myste här med bert, tv och en massa onyttigheter, de åkte hem för ett tag sen och nu ligger jag här i sängen och ska kolla på film, mår inte riktigt bra än. Men imorn blir de stan med fina soulisarna, ska leta efter en mysig poncho nu till hösten.

puss & godnatt!

"de finns två fördelar med dåligt väder, ena är att när de åskar vill tjejen hålla en i handen och den andra är att när de regnar så känner hon inte att man har handsvett" - citat från Bert! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

bert e ju för sköön!

2010-08-23 @ 00:18:16
URL: http://annalinneamargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0