Time to say goodbye

okej, nu har jag inte skrivit på hela sommaren nästan. Gör ett nytt försök så får vi se hur bra det går. Vill göra om header också, känns som jag har haft den ett bra tag nu haha.

iaf, idag har jag varit på stan och köpt ett par nya höst skor, fikat på waynes varit på avskedsgrej med folk och sagt hejdå till linda på riktigt. Helt galet att man åker utomlands i ett år typ. men ändå sjukt kul!
efter ett tag så rullade jag och tove ner till stan och mötte upp ellen, vi satte oss vid något skabbigt "fik" och åt äckliga chockladbollar och snackade men det var myspys. Cyklade hem rätt tidigt för de va kallt.. hösten är påväg nu känns de som iallafall på kvällarna.. usch!

klockan är nu tre och jag kan inte sova, känns ju ganska skönt...
nej nu ska jag stänga ner!

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0