If it Makes You Happy

bloggade inget igår men jag var rätt så upptagen hela dan. Först åkte jag till stan med syster fick med mig en tröja hem och lite annat, efter stan fick jag skyynda hem och byta om och så för sen åkte jag och malle vidare till stockholm. Kom hem trött men riktigt glad! :)

Idag sticker jag och Carin iväg till skärgårn och sen kommer de andra på midsommar aftoon och så stannar vi där över helgen.

Nu ska jag lägga mig ute och steka innan jag börjar packa, det blir nog sista inlägget på några dagar.
Ha det braaaa
puss

du ÄR grymm<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst,

och VI är grymma! :)



love u my wife <3

2010-06-24 @ 13:10:56
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0