It's on

tjenare, det var inte igår haha men nu fick jag lite sug att börja blogga igen.

nu har det gått en vecka av sommarlovet och jag har haft det rikigt skönt fast vädret har dock varit sjukt dåligt förutom idag då. Under veckan har jag varit på fest, chillat med livet, kollat på masssa oc i det dåliga vädret, grillat med folk och haft det så bra som man ska ha på sommarlovet.
Em träningar har jag också varit på, och det kommer bli riktigt bra tror jag!

Jennie var här ikväll, men hon drog hem för ungefär en timme sen för bussarna går så jävla dåligt nu på lovet, de slutar typ gå vid tolv halv ett.. vääärt.

jaja nu ska jag fortsätta lyssna på musik sen blir det nog the hills.
hade bja
puss

världens bästa hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0