VALBORG

helgen har varit rooolig, träffat sköna människor och haft en good time. Valborg i fredags och min valborg var riktigt lyckad, var nere på stan redan vid nio satte mig i stadsparken med massa skönt folk kollade på forsränningen och hade det bra i solen, galet bra väder på dan och de tackar jag för! ska inte klaga på värmen nu asså!
vi käkade cupido till lunch och så var vi i eko parken också där det verkligen var propppat med folk, musik och fulla studenter, men de är ju så det ska vara på valborg. mot kvällen åkte jag och mina fina vänner till fia där det var grillning och sen vidare mot stan igen. Då det först var rätt stelt men sen bvlev de lyckart, la mig i sängen runt fyra halv fem. alltså var det en jäkligt lång dag.
och ett jäkla lång inlägg..

fler bilder finns på face
tack för en bra valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0